©

© Narilla

კატეგორია

"Vivat akademia! Vivat professores!" "აკრძალული ლიტერატურა" "არა" ნეპოტიზმს! "ვიაროთ ბიბლიოთეკასთან ერთად" "ვსაუბრობთ ლიტერატურაზე" "თსუ-დესპანი" "მიყვარს" V/S "არ მიყვარს" "მოდი ვისაუბროთ" "მწერალთა კავშირი" "პრობლემური სინათლის გამო" "საბჭოთა კავშირი" "ცხოვრება მშვენიერია" 2nd European Students for Liberty Conference in Tbilisi Apple-ის ვაშლები Atagenus Bohemian Style Bohemiens Boho Collections Cyberbullying Doodle Art Flea Market Gitanos Google Goran Bregović Gypsy International Day of Yoga Message Models Narila Narilla Roma People Romale Science Picnic Science Picnic 2013 Science Picnic 2014 Search Smoking is not good for your health Star Children TM TSU TSU National Scientific Library TSU Party Uncle Sam Vibe Words workshop Yoga СССР ადამიანი ამოუცნობი მოვლენები ამულეტი ასტროლოგია ასტროლოგიური რუკა აღმოსავლური პრაქტიკები ბიბლიოთეკა განათლება გარესამყაროდან შინასამყაროში დათო ბარბაქაძე დამთხვევა დამოკიდებულება დასაქმების ფორუმი დეჟავუ დღიური ეზოთერიკა ემპათია ენის კვირეული ექსპერიმენტი ექსტრასენსი ვეგეტარიანელობა ზამთრის სკოლა თავისუფალი ბაზრობა თალია თსუ თსუ ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკა ინდიელი იოგა იოგის საერთაშორისო დღე კონკურსი კონფერენცია კროსვორდი ლექსიკონი ლიტერატურა ლოზუნგები მანდალა მე შენ ის ჩვენ თქვენ ისინი მეგობრობა მუზა მუსიკა ნარილა პარანორმალური მოვლენები პიროვნებათა საზღვრები რა? სად? როდის? რეინკარნაცია საზაფხულო სკოლა სამეცნიერო პიკნიკი საჩუქარი სახელი სექსი სიტყვები სიყვარული სკოლა სპეციალური საჭიროებანი სტილი სხვა ტანსაცმლის მოდელირება ტელეპატია ტრანსცენდენტური მედიტაცია ფოტოები ფსიქოლოგიური სეანსები ფსიქოლოგიური ტესტი ჩანახატები ჩემ შესახებ წერილი წიგნები წიგნების ჭია წიგნიერების წელი წიგნის საერთაშორისო დღე

Tuesday, November 26, 2013

"თსუ-დესპანი"





ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტისსაბავშვო უნივერსიტეტი“ 2007 წლიდან აქტიურ საგანმანათლებლო ღონისძიებეს ანხორციელებს საქართველოს სკოლებში.

საბავშვო უნივერსიტეტის მიზანია სასკოლო და საუნივერსიტეტო სივრცის დაახლოება. სხვადასხვასაგანმანათლებლო პროექტით იგი ცდილობს აბიტურიენტის გზამკვლევის ფუნქცია შეასრულოს პროფესიისარჩევასა და დაგეგმაში.

მიზნის მისაღწევად რადენიმე პროექტი განხორციელდა, მათ შორის უნივერსიტეტის შესახებინფორმაციის გაცნობა (თსუ დესპანი), სხვადასხვა სპეციალობის ფარგლებში წაკითხული ლექციები(ნორჩთა სკოლები) და ..

მსგავს პროექტებში სტუდენტთა ჩართვის გამოცდილებათსუსაბავშვო უნივერსიტეტსუკვეაქვს. პროექტშითსუ დესპანი“, რომლის მიზანი რეგიონში აბიტურიენტებისთვის უნივერსიტეტისგაცნობა, მართალია სტუდენტები საკუთარი პროფესიის შესახებაც ჰყვებოდნენ, თუმცა ეს არ ყოფილასისტემური ხასიათის.

თსუ საბავშვო უნივერსიტეტმა დაიწყო ახალი პროექტი, რომლის მიზანია აბიტურიენტების ინფორმირება მომავალი პროფესიის შესახებ. პროექტის სახელწოდებაა: ,,გააცანი შენიპროფესია“. უნივერსიტეტში არსებული 6 ფაკულტეტი51 ვიწრო პროფილს (სპეციალობას) სთავაზობსაბიტურიენტს.

თითოეული სპეციალობა გამოირჩევა სწავლების სპეციფიკით. იმისათვის რომ აბიტურიენტმა სწორადდაგეგმოს საკუთარი პროფესიული კარიერა, საჭიროა ზუსტად იცოდეს, თუ რას გულისხმობს მისთვის სასურველი სპეციალობა. რა უნდა გაითვალისწინოსპროფესიის არჩევის დროს. სპეციალობის შესახებ სასურველია აბიტურიენტმა ინფორმაცია მიიღოს სტუდენტისგან, რომელმაც მოახერხა დარგის არჩევამეთოდი საშუალებას აძლევს აბიტურიენტს იყოს უფრომეტად გახსნილი ფორმალური თუ არაფორმალურიკითხვების დასმის დროს.

პროექტებში სტუდენტთა ჩართვის პოზიტიური გამოცდილების გათვალისწინებით, „გააცანიშენი პროფესიასწორედ ამ ასპექტს წამოსწევს წინგაცილებით იზრდება პირადი გამოცდილებისგაზიარების წილი.

სტუდენტა შერჩევა მოხდა სააპლიკაციო ფორმის შევსების საფუძველზე, სადაცგათვალისწინებული იყო აკადემიური მოსწრება (საშუალო აკადემიური მაჩვენებელი 2,5 და ზევით), ჰქონდა თუ არა მეორადი (minor) პროფესია საკუთარ თუ სხვა ფაკულტეტზე დარომელი სემესტრის სტუდენტი იყო (III სემესტრი და ზევით). ერთი რაიონისთვისშერჩეული სტუდენტები მონაწილეობას ვერ მიიღებენ სხვა რაიონის სკოლებში

პირველი ეტაპი. პროექტი საწყის ეტაპზე მოიცავდა . თბილისის სკოლებს. დედაქალაქშიარსებულთითოეულ რაიონში შეირჩა 6 საყრდენი სკოლა, სადაც ერთი კვირის განმავლობაში 6-ვეფაკულტეტი იქნაწარმოდგენილი.

მეორე ეტაპი. თბილისის პარალელურად პროექტის განხორციელება იგეგმება . რუსთავში. აქორგანიზაციული საკითხები განსხვავებული და შედარებით მარტივია. როგორც მოგფხსენებათრუსთავში თსუ-ის აქვს საკუთარი შენობა, ტაშკენტის . #6. ამჟამად აქ ტარდება თსუ რუსთავისსაბავშვო უნივერსიტეტის შეხვედრები. პროექტის მიმდინარეობისას ყოველ კვირას გაემგზავერებაერთი ფაკულტეტის სტუდენტები მოცემულ შენობაში, სადაც რუსთავის 38 სკოლის აბიტურიენტები შეიკრიბებიან.

მესამე ეტაპი. პროექტის მოცემულ ეტაპზე მოხდება საქართველოს რეგიონებში გასვლა.როგორც მოგეხსენებათთსუ საბავშვო უნივერსიტეტიაქტიურად ატარებს საგანმანათლებლო ღონისძიებებს საქართველოს რეგიონებში. თითოეულ გასვლით შეხვედრაზე რეგიონებში პრეზენტაციას გააკეთებს პროექტის საორგანიზაციო ჯგუფი. გარდა საორგანიზაციო ჯგუფისა გასვლით შეხვედრებზე პრიორიტეტი მიენიჭება კონკრეტულ რეგიონში მცხოვრებ თსუ-ის სტუდენტს.

მეოთხე ეტაპი. მოცემული ეტაპი გულისხმობს არაქართულენოვან რეგიონის სკოლებში პროექტის განხორციელებას. პრიორიტეტი მიენიჭება რუსულენოვან, აზერბაიჯანულ და სომხურენოვან თსუ-ის სტუდენტებს.

თბილისის მასშტაბით პროექტი დაიწყო 25 ნოემბერს და 6 კვირის განმავლობაში გაგრძელდა.

სტუდენტებს საშუალება ექნება, სურვილისამებრ საკუტარი, მშობლიური სკოლები აირიონპრეზენტაციის ჩასატარებლად, რაც გულისხმობს ასევე საქართველოს სხვა რეგიონებში გასვლასაც (მესამეეტაპი).

პირველ წელს თუ უნივერსიტეტის დესპანთა რიცხვი 120 იყო, მეორე წელს 600-ზე მეტი სტუდენტიჩაერთო აღნიშნულ პროექტში და ინტერესი კიდევ უფრო იმატებს, რაც შემდეგ მონაწილეთა რიცხვზეცაისახება. პროექტის იდეა უნიკალურია და ის სხვა უნივერსიტეტებმაც გადაიღეს, თუმცა წამომწყებადმაინც თსუ- სტუდენტები ითვლებიან, ვისაც მოაფიქრდა ამგვარი რამის განხორციელება.


თსუ-დესპანები - 2014

ვნახოთ, როგორ განვითარდება მოვლენები.